Freia-eier skal bruke KI for å lage reklamer Publicis er involvert i utviklingen av nytt program som skal spare sjokoladegiganten for milliarder.
Slik bygger merkevarer relevans på tvers av generasjoner Merkevarer som jager trender dør fort. Publikum lukter bullshit på mils avstand, advarer markedsføringstoppene i Cannes.
LinkedIn om B2B-suksess: – Slutt på «corp»-språket Video tar over B2B-markedsføringen og profesjonelle skapere som Marina Mogilko leder an. Under Cannes Lions fikk publikum høre hvordan ekte historier og personlig tilstedeværelse nå er viktigere enn store kampanjer.
Publicis Groupe avslutter 2024 som verdens største reklamekonsern – For oss er det uten tvil fordelaktig, om enn ikke en forutsetning, å være en del av et Publicis fremgang.
Publicis Groupe planlegger milliardinvesteringer i KI På tross av vanskelige makroforhold, fortsetter Publicis Groupe globalt sin fremgang, med 5.3% organisk vekst i første kvartal. Nå skal gå hardt inn for å investere i kunstig intelligens.
Publicis Group har avsluttet all virksomhet i Russland Byrågruppen gjør tiltak for å sikre de ansatte i Russland en trygg fremtid.